onsdag 30 november 2011

Känslan av en onsdagsmorgon...

Onsdag förmiddag, sol, nystartad blogg och finbesök. Bra dag!
Än så länge går dagen i tvagandets tecken. Biltvätt och lakanstvätt men förhoppningen är att kvällen ska bli åtminstone unset mer rafflande.

Det var en hel del drömmande i natt vilket resulterade i armar som flaxade hej vilt och täcken som stals. Sambon drömde skumma drömmar om småflaskor och musik och jag verkar ha förträngt handlingen i mina, kanske klarnar om ett tag.

Nu ska jag tillbaka till mitt fixelifix.
Vi hörs senare!

Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Yess yess yesssss!! *studsar en sorts indianliknande dans här kring matbordet* Nu är jag glad ända in i själen. Min allra finaste äppelskrutta är IGÅNG!!!

    Lägger dig på min "måste kolla minst varje dag-lista"!! Love U!

    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Haha.. Kan se dig i din skuttdans :)
    Ja! Lista mig! Tjo ho!
    Tack för peppen!

    Kraaam!

    SvaraRadera