onsdag 18 april 2012

Känslan av tacksamhet...


Jajemen... nu börjar listerna i vardagsrummet komma på plats, skönt! Nu saknas det bara taklister, dörr- och fönsterfoder här inne och vilken skillnad det gör när det kommer på plats.

Jag satt och tänkte på alla fantastiska människor jag har runt omkring mig, både familj och vänner. Ni kämpar alla med era små och stora problem och är så härliga och positiva.
Ni har styrka och beslutsamhet när ni tar er igenom svåra perioder eller sätter upp stora mål och lyckas genomföra dem. Ni är vänliga och kärleksfulla och bjuder alltid på er själva.
Ni inspirerar mig, får mig att utvecklas och bäst av allt, ni får mig att må bra och skratta, tack, tack, tack! Jag är lyckligt lottad!

Nu är det dags att hoppa in i duschen efter dagens fysiska trädgårdspass :) och efter det blir det gotte-go kvällsmad med rostade mackor och gott pålägg innan jag begraver mig bland kuddar och täcke, mm...
Jag önskar er en ljuvlig kväll och en sköön natt!

1 kommentar:

  1. Det är din varma, goa omtänke som hjälper till så att de stora och små problemen i din omgivning krymper en aning det är nog alla överens om, vårt lilla "glädjeämne"
    Puss, Puss, Puss ♥♥♥

    SvaraRadera