söndag 18 november 2012

Känslan av en smygstart...


Havet är underbart vackert hela tiden, det spelar ingen roll om det är sommar, höst, vinter eller vår. Morgon, dag, kväll eller natt.
Färgskiftningarna, rörelsen, lugnet, ljuden. Alltid samma fast aldrig likadant.
Jag försöker gå promenader här så ofta jag kan.

Nu har jag minsann smygstartat julen, ja, det är kanske lite tidigt men det var liksom oundvikligt. Jag har dock inte maxat utan kan försäkra er om att det finns ytterligare ett par växlar att dra fr.o.m. första advent :)
Jag har alltså smugit in en och annan jullåt, druckit ett par koppar glögg och varit på en julmarknad. Inte värre än så ;)

Nä, nu ska jag snart slita mig från brasan, katten och lugnet här inne och ge mig ut i den fuktiga disen och springa... ibland kan man fundera runt det där med motivation men med känslan efteråt och vetskapen om hälsovinsten kommer man långt.
Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar