måndag 9 april 2012

Känslan av att känna sig bevakad...

Ni vet ibland, när man får den där känslan av att någon bevakar en, men man inte kan hitta vederbörande...? Lite åt det hållet var det när kusinen tog mig och mina två andra kusiner på utflykt. Vi gick runt i godan ro på den fina gården och stannar upp vid ett stängsel, och det är då jag får den där känslan...av att nån tittar på mig... Jag sneglar runt på mina kusiner, vänder mig sen lätt runt...och tittar ner, och där är han... mitt största "fan" (får jag ju förutsätta med tanke på den lätt maniska, odelade uppmärksamheten riktad mot mig). Hans ögon säger liksom:
-Du ääääär tröööött, du trillar ihoooop och bildar en naturlig steeeege över stäääängslet!! (uttalas med get-hackningar på de långa konsonanterna).

Jag blev en aaningen småchockad, kan jag säga, men fick också en bättre förståelse för var alla ljud av vrål-kräkningar från 100 growl/metal-sångare kommit ifrån under vår vandring...

Nu ska jag ge mig ut och elda lite löv och drömma om min egen bondgård, eventuellt utan getter...
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Haha ha ha!!! Kräk-getterna anfaller! :) skaffar ni bondgård så får det gärna vara utan getter, tycker jag också. Tycker de var lite läskiga faktiskt! :) puss mitt i planeten!!! :)

    SvaraRadera