tisdag 13 mars 2012

Känslan av ett vårtecken...

Idag vår-tecknades det i allra högsta grad. Solen sken, fåglarna kvittrade och luften doftade asfalt och syre, härligt. Dessutom kunde jag hämta posten utan ficklampa när jag kom hem, ett säkert vårtecken!
På jobbet flyttar vi runt möbler och omorganiserar, blir säkert bra när det är klart, och den härliga lunchen var välkommen. Eftersom jag fortfarande hade lite ont i magen efter sjukveckorna bestämde jag mig för att ta det lite extra lugnt. Det blev en liter Proviva, två frallor och en burk leverpastej. Det var finfint att sitta på en parkbänk i solen och gräva upp leverpastej med en fralla, kan varmt rekommenderas.
Bjussades på en god middag när jag kom hem och nu avslutas kvällen framför "Ett herrans liv" (över-charmig serie), med muffins. Nu går dock ögonen i kors så jag önskar er en god och mjuk natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar