onsdag 1 februari 2012

Känslan av en tur...

Jodå, jag har ju haft fixar-onsdag idag med allt vad det innebär. Mail, telefonsamtal och lite hemifrån-jobb. Dock är det så superskönt när man tar det där brejket och går en runda på en timme. Det rensar huvudet och ger energi, love it!

Trots att jag hade snögån (snö i ögonen) så kunde jag inte missa detta fina men tyvärr utbrända hus, bara skalet finns kvar. Det var säkert vackert när det väl var helt i all sin prakt, men nu blir det lite Hitchcock över det. Vackert men lite läskigt alltså.

Vidare på rundan konstaterade jag att ganska många hade kvar julstjärnor och julgran i sina hus (nej då jag är ingen fönstertittare, bara en oskyldig "råka-seare" ;))

Nästa upptäckt var att de delar som petar ut mest åt norr och söder är de delar man tydligen fryser mest om, alltså näsa och rumpa. Ni hör, gigantiska upptäckter för mänskligheten från den här tjejen idag alltså.

Aahh... en stunds slappande behöver jag nu, because I´m worth it! Har många omvälvande upplevelser att smälta... Jajemen!
Nattnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar