tisdag 31 januari 2012

Känslan av jeansshorts...

Det är värst vad jag har varit runt och flaxat på alla tänkbara föreställningar den senaste tiden! Vilken tur att det är kul :)
Igår kväll var det den tredje i raden, en release-konsert med både digeridoo, stepp, tvärflöjt och fridans.
Nu verkar det dock lugna ner sig något, hoppas inte för mycket bara ;)

Vi har precis sett Hitlåtens historia med Journey, två 2:an. Alltså, jag säger bara
"Don´t stop believing", vilken låt! Det är riktig gåshud på det introt!
Varje gång jag ser ett sånt program får jag ett grymt sug efter att slänga på jeansshortsen och plocka fram en liten fläkt och sen erövra världen med mitt rockband... ja, det är det jag vill!
(Fläkten är till för att ge mig den läckra 80-stylen i håret om någon undrade).
Kan man inte bara bestämma sig för att göra det? Jag tror banne mig jag ska göra det. Jag återkommer med vidare info.

Imorgon blir det sovmorgon... hipp hurra för sån lyx!
Sov gott där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar