onsdag 25 januari 2012

Känslan av inspiration...

Den här dagen har verkligen innehållit det mesta må jag säga.
För att sammanfatta i korthet; skumma drömmar (om att inte hitta det man letade efter, men som sen visade sig finnas i rummet bredvid hela tiden), kaffe, låtskriveri, tvätt, tittande på instruktions-filmer inför kommande jobb, takmåleri och telefonfixande.
Som grädde på moset avslutade jag dagen med live-rock n´roll, TJOHO!
Blir man sugen eller blir man sugen på att rocka loss?? Jag kan rekommendera Brolles show, bra kille med bra band!

Jaa, varför spara på nåt krut? Vill man så bör man :)

Imorgon blir det jobb, följt av en sväng inom Ewa i Walla-outleten, innan det bjuds på krogshow-premiär. Låter väl som en skaplig torsdag?? Jo jag tackar jag! Jag njuter för fullt!

Sov så gott eller God morgon, whenever you are!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar