söndag 22 januari 2012

Känslan av snö...

Japp, så här ser det för tillfället ut där jag bor. Det är många som uttrycker direkt hat mot snön men jag har absolut inget emot detta vita puder, när det är vinter vill säga. Däremot får det gärna smälta och försvinna senast i mars (har hört att det kan pusha mot midsommar här uppe, om man har otur..).

Under snöbollskriget idag, fick jag lite uppiggande nog, två goa (ganska hårt packade) snöbollar i nacken.
Inte alls dumt! Rekommenderas om man tröttnat på att bara ha det mysigt, varmt och behagligt hela tiden. Dessutom fick det mig att fundera över att det inte bara är skiddressen som min sambo har gemensamt med den här snubben...
(gissar att det är läge att berätta att jag skämtar lite, sambon lär läsa det här och snöbollskriget lär väl troligen inte gå mildare till imorgon då ;))

Förhoppningsvis ska vi iväg och kolla ett par lägenheter imorgon kväll också, det börjar kittla i flytt-nerven igen :)

Sov gott och passa på att ladda för en ny, härlig vecka!
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar