lördag 28 januari 2012

Känslan av Walla...


Japp, här kommer enligt önskemål Walla-outlet-tröjan som inhandlades i torsdags, oerhört skön är ordet :) Sorry för den dåliga kvalite´n på bilderna men min kamera har fått fötter och försvunnit tyvärr.

Dagen började soft och behagligt, frukost i sängen följt av suktande framför "Drömhem vid havet" på 8:an.
Resten av dagen har tillbringats på en stege i köket, nu är allt det vita målat och imorgon ska jag ge mig på målning av bjälkarna. Vi valde en varm grå färg istället för den blågrå som finns idag. Åh vad jag längtar till det är klart! :)

Nacken tar allt lite stryk vid takmålning men visst är det värt det!
Dessutom har jag lite värk i höger ben efter en (om jag får säga det själv) mycket snygg vurpa som tog plats i trädgården vid 13:30-snåret igår. Var på väg ner till huset med en massa saker i händerna och då hände det, fötterna begav sig framåt och uppåt och jag kunde inget annat än att bekanta mig lite närmre med snön. Tja, det gjorde inte direkt ont men det såg säkerligen ganska roligt ut för sambon som stod och tittade på.. :)

Nu är jag mätt och belåten efter världens godaste spaghetti med köttfärssås, en av sambons specialiteer, och sitter nergosad framför Morden i Midsomer med en mängd tända ljus.
Sköna, sköna lördag!

3 kommentarer:

  1. Låter som en mysig lördagskväll. Men snart finns det väl inga kvar i Midsomer ;-)?

    SvaraRadera
  2. Haha... nä, de borde snart vara helt utrotade.

    SvaraRadera
  3. Allt utom vurpan och nacken låter mysigt. Skall bli så kul att få se målningsresultatet så småningom:)
    Kraaam!

    SvaraRadera