tisdag 10 januari 2012

Känslan av en hektisk dag...


Hoppsan sa... idag har det varit full upp på jobbet. Huvudet var fullstoppat till bredden på både det ena och det andra hållet när det var dags att gå hem. Därför var det extra gott att komma hem, käka hemmagjorda hamburgare och ligga som en padda en stund framför tvn.

Som en liten kul anekdot gjorde de en djupdykning i Take that´s karriär och jag fick sitta och minnas hur jag och kusinerna höll små möten för att utbyta information om bandmedlemmarna. I äkta fjortis-anda...aah, det var tider det :)

Idag var alltså en hjärnansträngande dag, morgondagen blir tack och lov betydligt mer fysisk. Måla, träna, tvätta och fixa undan. Blir bra det!

Sov sött!

1 kommentar:

  1. Det var underbara möten... jag minns dem sååå väl! Du och jag slogs om Jason och Howard... jag var själv om att gilla Gary. Du var förtjust i Robbie och syrran i Mark. Idag kräks hon när hon ser honom! Ha ha ha!

    SvaraRadera