torsdag 19 januari 2012

Känslan av vackra ting...


Kullaro Form & Inredning AB

har just nu en tävling där du kan vinna dessa underbara örhängen, gjorda av svart granit, från göingeskogarna i norra skåne!
Följ länken till deras Facebook-sida genom att klicka på ordet Kullaro i överskriften. Följ tävlingsanvisningarna därifrån och lycka till!

Jag har haft en hektisk dag som började med att jag inte fick en gardinplats på bussen, ja ni förstår ju! Sen har det bara rullat på. Fixat grejer hit och donat med grejer dit i ett rasande tempo. Förkylningsnacken har hängt i och utökat sig till något som känns som att 90000 arga småtroll står och stampar på varsin cell lite här och var i kroppen.

Nu sitter jag dock med tända ljus och ett glas äpplejuice i köket och funderar över mitt nästa drag. Jag har börjat skriva lite musik och har blivit som ett barn på julafton :)
Samtidigt har jag satt igång ett par andra projekt och inser nu att jag måste prioritera lite. Det låter lite vuxet och tråkigt men troligen nödvändigt.
Så jag fortsätter denna torsdagkväll med stampande småtroll, äppeljuice och funderingar. Önskar er en magisk natt och hoppas att vi ses imorgon igen.
God natt!

1 kommentar:

  1. Åh, lilla du! Önskar jag kunde uppfinna en liten småtrollsfälla och fånga de små illbattingarna! Jag vill ju inte att du ska vara sjuk ju!

    Vad duktig du har varit med takmåleriet, det ser jättfint ut... jag skulle gärna vilja se slutresultatet här på bloggen lite senare!

    Kram på dig mil lilla godsak!

    SvaraRadera