fredag 6 januari 2012

Känslan av fysiskt arbete...


Tjoho och jippi!
Äntligen är jag igång med att måla taket i köket! Det blir kanon det här! Hann ca två femtedelar ikväll och får fortsätta imorgon.

Som om inte detta skulle vara nog körde jag hårdträning vid lunch, nu ska banne mig julgodiset brännas dit pepparn växer! Jag har redan en föraning av träningsvärken som kommer att slå till när jag minst anar det (typ som när jag får rulla ur sängen imorgon utan hals, eftersom nacke och axlar frusit fast i en "måla-taket-ställning").

Nu slappar jag framför en gammal hederlig film på TV, med Meryl Streep, Goldie Hawn och Bruce Willis, medan sambon kollar en dokumentär på datorn om AC/DC. Tror dock att jag smiter ut och fixar varsin natta-fralla till oss i nästa paus, because we´re worth it ;)
Gnatt!

1 kommentar:

  1. Vilken energi! Man blir nästan lite sugen att dra igång själv. Var rädd om nacken:-)

    SvaraRadera