lördag 7 januari 2012

Känslan av ett härligt väder...


Ojojoj vad skönt det är när solen lyser från klarblå himmel!
Jag tog mig en timmes promenad i förmiddags, gick runt på grusvägarna, mimade till Kriss Kross och Mc Hammer och gjorde ett och annat hip hop-move när jag hoppades att ingen såg.
Härligt är vad det är!

Eftermiddagen ägnade jag åt att fortsätta måla kökstak, nu börjar det minsann närma sig :)
Faktum kvarstår att bjälkarna måste målas om efter att taket är klart men jag ser taket som en stor delseger...wihoo!

Just nu är det så makalöst skönt att sitta framför National treasure och äta leverpastej-frallor med ättiksgurka och ha sambon bredvid (trots att sambon tyvärr har feber och är lite allmänt hängig).

Träningsvärk sen igår då... jodå, den gör sig påmind lite här och där. I ryggen, vänster skinka, vänster revbens-sida (sambon sneglar lite skumt på mig nu när jag sitter och spänner kroppen i olika positioner). Antingen är jag mindre tränad på vänster sida eller så var träningen igår lite enkelriktad... Just ja, högerhänt målning... där har vi det!

Hoppas ni har en trevlig lördag och kommer att njuta av söndagen precis lika mycket som jag kommer att göra! Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar