måndag 5 december 2011

Känslan av att ägna en hel dag åt media...

Ibland är det faktiskt riktigt skönt att ha en ursäkt att bara ligga i sängen och se alla program som finns. Eller ja, vissa väljer jag förstås bort. Idag har det blivit flertalet matprogram, äntligen hemma, project runway och en Goldie Hawn-film hittills. Inte så pjåkigt faktiskt!

Sen får man ändå säga att det är mysigt att ligga inne i sovrummet och höra sambon och lillflickan sjunga Staffan stalledräng i köket medan sambon lagar middag. Dessutom verkar det bli en härlig blandning på maten då flickan strålande glad kom hem med en påse brysselkål i högsta hugg och sa; Jag fick välja nåt gott till maten och jag valde brysselkål!

Tack och lov mår jag bättre idag även om jag inte är återställd riktigt än. Får nog bli hemma imorgon också. Tänk så duktig jag kommer att bli på att laga mat :)

1 kommentar:

  1. Så jättegulligt! Tänk om man va lika förståndig som lillflickan:-)

    SvaraRadera