söndag 4 december 2011

Känslan av att vara sjuk...

Nån gång ibland händer det, man blir sjuk, och det var min tur idag. Jag tänker inte gå in på detaljer men jag har mått bättre, om man säger så :P Nåja, jag blir rikligt ompysslad så det känns helt okej :)
Alla de saker vi hade planerat för dagen fick vi lägga på hyllan så det var lite tur att vi hann runt på några ställen igår. IKEA var inte så farligt som jag befarat, visst var där folk men vi kunde gå runt i vårt eget tempo utan problem. Vi fick tag i hyllan vi tänkt oss och lite annat smått och gott. Fler ljus framförallt! Här eldas kron-, värme- och doftljus hej vilt! Hurra för levande ljus!

Nu ska jag fortsätta med det jag pysslat med hela dagen...att ligga i sängen och försöka få i mig lite mat. Hoppas ni alla har en toppensöndag!

5 kommentarer:

  1. Stackars dej, hoppas du mår bättre nu :-)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Neeee... ulk vad trist!
    Låter som något stomackiellt? Mageterianskt kanske?
    I alla fall... hoppas du mår bättre idag. Sjukhet är aldrig kul!

    Krya på dig-kramar från Skåne!

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja, nåt stomackiellt mög är det allt ;)
    Jag är fortfarande inte bra men lite bättre i alla fall. Det enda positiva är väl att jag hinner uppdatera mig bland alla bloggar :)

    Kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  4. och DET är ju bra!:D

    Tur att du nog blir frisk till nästa show... Hade varit trist annars..
    KRAM på sig!

    SvaraRadera