tisdag 20 december 2011

Känslan av Hollywood...


Nu så! Nu har jag jobbat sista dagen för 2011! Wiihooo!
Var massivt trött innan idag (smått stökig natt) men gick in i vilorummet (vuxenpoäng?) på jobbet och satte klockan på 10 minuter och efter detta vände det. Jag piggnade till så till den milda grad att jag visslade på bussen hem utan att tänka på det! Hann dock inte så långt innan den svenska "låt-inte-mig-störa-genen" tog överhand. Tror det hann bli tre små utblås och en inandningsvissling.

På tal om bussar så har jag av någon anledning haft idel Hollywood-människor i min närhet den senaste tiden. Idag satt Nicolas Cage snett mitt emot mig på bussen och häromsistens körde Newman från Seinfeld min tunnelbana. Jag har även åkt bil med Celine Dion och stått en halvmeter från Skurt. Det ni! (Jag kan faxa över en autograf mot en blygsam peng, på låt oss säga 230.000kr).

Imorgon blir det allehanda fix men det får jag berätta mer om då.
Då säger vi väl det så länge :) Hej och sånt!

1 kommentar:

  1. Ha ha... underbart inlägg!
    Var bara tvungen att läsa ett par rader om din inandningsvissling till min chef som sitter mittemot mig. Hon skrattade hjärtligt! :D

    Men du... vadå Hollywoodstjärnor?? På riktigt?? (kan nämligen inte finna undertonen i det du skrivit) Eller var det folk som liknade??
    Spännande!! Du får 230.000 pengar för dem! Indonesiska! :D

    SvaraRadera