lördag 17 december 2011

Känslan av en tonåring...

Nu är det lördag och jag har minsann sovit som en riktig tonåring i natt, tänker absolut inte berätta hur dags jag vaknade men jag kan säga att det var sex timmar senare än i torsdags...!!
Okej, moving on...

Idag är det bara och endast mörkt och regnigt ute. Jag ser bara silhuetten av en ekorre i vårt fågelbord och klockan är bara fem i två! Han äter frön lika passionerat som Tommy Körberg sjunger Oh helga natt. Kisar man lite extra ser det faktiskt ut som det är han som sjunger...

Nu ska jag snart packa in sambon i bilen och åka iväg och titta på lite fina hus innan jobbet. Trevligt nog får jag ha honom med mig ikväll :) sambon alltså, inte Tommy Körberg...
Hej och hå!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha! Ååååh, vad du är underbar! Det är inte fyskam att ha en sjungande ekorre vid fågelbordet... som dessutom har en röst som Tommy Körberg... det kan du väl googla efter, den verkar helt unik! Vad hette förresten "punkfågeln"? Jag blev också nyfiken!

    Wiiii om fyra och en halv dag är ni här!!! Längtar sååååå!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är mästare att få oss att skratta hjärtligt åt dina inlägg. Har ju sett den söta ekorren i verkligheten hos er:-) . Skall bli underbart att få rå om er några dagar snart:-) Kram.....

    SvaraRadera
  3. Tja, jag har letat efter denna punkfågel men inte ens sökorden "sparv med lugg" gav något, så jag vet inte riktigt. Möjligen är det en tofsmes...

    Nu är det bara två dagar till vi ses! :D

    Kraaam!

    SvaraRadera