lördag 31 december 2011

Känslan av nyårsafton...


Äntligen går det att göra inlägg igen, det har varit något fatalt fel på min uppkoppling.
Idag har varit en sån där fantastiskt fin dag med sol och frost, härligt. Jag har varit ute och gått och sen cyklat iväg med familjen för att få ännu mer friskluft.

Nu är vi i ett läge som jag inte tyckte om som barn men numer uppskattar (börjar väl bli vuxen) och det är att ta det lugnt och softa innan själva kalasandet börjar. Förr ville jag att allt skulle gå i ett och att det var dötrist när de vuxna skulle vila.

De senaste dagarna har jag varit på massvis av trevliga tillställningar, goda middagar och sällskapsspelande. Jag njuter i fulla drag, det är det bästa jag vet! Bilden är tagen i Victorias vackra hem!

Som om inte detta var nog så fick jag visa leg. på systemet i förrgår...va...? Vad sägs om det? Inte illa för en mogen kvinna i sina bästa dar :)

Nåja, god sista dag på 2011! Vi ses nästa år!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig avslutning på det gamla året och när man ut som en tonårstjej, som du faktiskt gör, så får man va, beredd att ha leget tillhands :-)

    SvaraRadera
  2. Hej söta ni och tack själva för en myspysig fredagkväll! Längtar tills vi ses igen! Vad gulligt att du visar våra fönster i inlägget! =)

    Superkram!

    SvaraRadera