torsdag 1 december 2011

Känslan av en dubbelbokning...

Oj! Jag ska vara där jag är nu fram till 17:00 och börja på nästa ställe 15:00... hur går det ihop? Nä, just det, det gör väl inte det.
Hmm...det får bli en Spiderman-rusning nånstans i mitt emellan. Då blir å andra sidan inte någon av parterna riktigt nöjd, är det bättre att göra en av dem nöjda och den andra supermissnöjd?
Nja, idag blir det den diplomatiska vägen.

Ska också försöka klura ut hur jag kan göra inlägg från min telefon då det inte funkade nyss...
Som ni hör, busy, busy, busy :)

Hörs senare!

3 kommentarer:

  1. Jo... på ställe nummer 2 var de mycket nöjda. Får försöka smeta nöjd-gegg på ställe nummer 1 nästa gång jag är där :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att de godtog nöjd-gegget! =) Kram!

    SvaraRadera