söndag 11 december 2011

Känslan av en söndag...


Ja, då var det söndag igen. Tiden går fort. Började dagen med skidskytte-stafett, härligt engagerad jag blir :) Har nu precis avslutat en lång brunch och nu snackar vi om hur vi vill lägga upp resten av dagen. Ska vi måla lister, åka på julmarknad eller elda och se en film? Det får nog bli en kombo med lite av varje.
Idag tände vi tredje ljuset dessutom, tänk att det är mindre än två veckor kvar till julafton. För min del hade det gärna fått falla några flingor snö nu. Det hade lyst upp i naturen och skapat det där lilla extra julmyset. (Bilden är från förra vintern.)

Okej, nu sätter vi resten av söndagen i rullning.

4 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt fin bild, låter mysigt med era bestyr:-)

    SvaraRadera
  2. Det är mysigt :) ska berätta mer imorgon om hur dagen blev. Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Mysigt!

    Men idag är det onsdag... vart har du tagit vägen? ;) (Vill bara att du ska veta att jag är inne varje dag och läser och ser om det finns nåt nytt... även om jag inte kommenterar)

    PUSS!!

    SvaraRadera
  4. Här ääär jag :)
    I början är det så lätt att skriva ofta men sen vill det till lite extra disciplin för att hålla igång. Inte alltid man tycker sig ha nåt kul eller speciellt att skriva dock men jag antar att nåt litet är bättre än inget :)

    Puss och kram!

    SvaraRadera