torsdag 15 december 2011

Känslan av göttgött...

Jodå!
Eld i brasan, granen klädd, mannen spelar in en låt 3,5 meter ifrån mig och vi har fått hem nya kaffebryggaren, vilken funkar alldeles utmärkt :), vilken torsdag va?!

Tänkte gosa ner med lite Ernst, Leila eller ja, ni förstår, lite traditionellt svenskt gammel-mys men helt överraskande tittar jag nu på America´s best dance crew på MTV! Jag upphör aldrig att förvåna mig...
Det är inte heller mycket som slår en kväll efter en hel lång dags arbete och med vetskapen om att ha lite sovmorgon imorgon. Aahh..

Nu ska jag päsa ännu längre ner i soffan och se om jag faktiskt kan hitta lite gammel-mys trots allt ;)

3 kommentarer:

  1. Vad hände med granen var det inte den som barrade. Skulle va kul att höra hur det gick till. Låter som om ni har det supermysigt! Kram

    SvaraRadera
  2. Du har ju förstås rätt, den förra granen barrade ju fullständigt sönder och samman. Så till den milda grad att kassörskan sa "Det där ser ju inte bra ut" när vi kom för att byta.
    Vi bytte till en annan gran som var mörkare i tonen, dock fortfarande en sån där traditionell som luktar gott och inte en ädelgran, vill gärna ha doften.
    Den här ser pigg och fin ut :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Har ni gammel-mys i soffan? Hittade du nåt mellan kuddarna? ;)
    Låter hur skönt och mysigt som helst och bilden är dunderfin. Vilken julkänsla! :D
    Meddela mig på något sätt hur det gick med "någons fru eller nåt sånt" ;)

    KRAAAM!

    SvaraRadera