fredag 16 december 2011

Känslan av fokus...

Det här finns just nu på vårt matbord, en go kopp kaffe, en jul-dvd och Echinaforce...
Som ni kan se på mitt foto har jag valt att lägga fokus på kaffet snarare än förkylnings-borttagaren. Detta helt enkelt för att det är ett trevligare inslag. Vaknade med halsont i morse vilket satte stopp för mitt tränande men inte för en kort liten jobbintervju och mer jobb ikväll, nån måtta får det banne mig va :)

Nu tickar det med bestämda steg mot jul, härligt. Skulle kunna haft två extra dagar denna helgen bara, i och med att jag jobbar även i morgon kväll så kommer jag inte riktigt ner i varv på samma sätt.
Jag njuter så mycket av tiden innan jul, när förväntan och längtan finns i luften.
Som jag ser fram emot att träffa familj och vänner nästa vecka :) Tjohooo!

Denna julens mest hörda julskiva hittills är Michael Buble´s och favvo-tracket är det här:
http://www.youtube.com/watch?v=vNPwkLjCxZQ
endast pga kören i bakgrunden, så cool och svängig. Hela låten avslutas också med Mr. Base man, bra.
Så... låt mig önska god för-jul alla!

2 kommentarer:

  1. Låter som ett intressant och speciellt liv du har:-) Jobbintervju, spännande:-)

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa dina inlägg, kommer att följa din blogg i fortsättningen. Mysig känsla.....

    SvaraRadera